What a night :P

Vilken kväll alltså, verkligen en ödesstyrd kväll!!! :P Tror jag gör en lista igen:
  • Bestämde mig för att vara nykter och istället städa i förrådet lite inför flytten
  • Mitt i förrådsstädandet ringer Matte och frågar om katten, vi kommer fram till att jag borde skaffa ett koppel till henne så vi kan gå ut ibland så hon inte börjar göra sina behov inne för att protestera då hon ju faktiskt varit utekatt
  • Jag hittar ett kattkoppel när jag städar förrådet (!!!)
  • Nån timma senare när jag sitter och ser på tv känner jag att det luktar skit, katten har för första gången lagt en korv inne (!!!)
  • Jag tar på katten det nyfunna kattkopplet och går ut med den en sväng, men hon vill snabbt in igen
Såååå, vad kan man säga om detta? Ödet? Allt bara hände efter vi pratat om det, STOR RISK ELLER?
Har inte städat förrådet på ett helt år sen ja flytta in, o precis när jag håller på med det ringer matte och säger att jag ska köpa ett koppel, bara några min senare hittar jag ett (!!!) Plus det där med att vi pratade om att katten kanske skulle börja göra sina behov inne och bara någon timma senare gör den det för första gången, är det gud som spökar med mig måntro??? :P

Nu sitter jag iaf i soffan och katten ligger här bredvid och ser faktiskt ganska nöjd ut:)

Kommentarer
Postat av: sagha

Hej allt bra?J

Tänkte fråga om du gör bloggdesigner?

Eller du kanske vet någon annan som gör? Säg då till

Tack på förhandJ

2009-11-30 @ 18:28:51
URL: http://sagharauseus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0