Tjoho!

Sitter i soffan och glor på tv medans Richard lagar mat, kan det bli bättre? :D Men jag lagade faktiskt mat igår! Men det känns som det alltid blir samma sak, pasta med sås, pasta med annan sås, pasta med sås osv osv. Så därför gnuggade vi geniknölarna idag och försökte komma på nåt nytt, enkelt att laga... Vi lyckades och det blev Chili Con Carne! :)
Idag är det tisdag, och tisdag är serie-dagen! Andra Avenyn, Ugly Betty och Desperate Housewifes! Det är gilla på facebook! Imorrn är det inte en vanlig skoldag för imorrn ska vi dra till Boda Borg, det gillas också på facebook!

Upptäckte förresten att min supersnygga header som Linda fixat inte syns om man har bajs-IE! Så alla ni som har internet explorer..BYT! Till firefox eller nåt, mycke bättre:) MEn kan lägga upp en bild på min supersnygga header någon dag så ni otekniska som inte kan byta till firefox också får se ;) FNISSSss...
Nu har riset kokat i 20 min, matdaags!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0