sjuk...

Inte kul att vara sjuk...Har varit förkyld nu i några dagar och nu har jag även fått magsjuka eller nåt..
Ja o Richard var på Ica idag o skulle handla o då blev jag alldeles blek, svettig o började må illa, så vi skyndade oss hem.. Väl hemma spydde jag, som tusan. Kändes dock mycket bättre efter det, så vi lagade lite mat.. Vi gjorde kycklinggryta med ris, hur gott som helst blev det!! Är riktigt nöjd och stolt över den goda maten, vi lyckades verkligen för en gångs skull:) I alla fall, när jag sköljt ner sista tuggan med lite saft var det dags igen, så hela grytan kom upp igen, och sen dess har jag spytt massor... Inte alltför trevligt, men förhoppningsvis är det ganska snabbt övergående:)
Känns ganska konstigt för jag har inte haft magsjuka på flera flera år.. När man var liten hade man ju det lite nu o då, men det var säkert fem år sen sist jag hade det.. Hoppas bara jag inte smittat ner massa folk! Richard ligger ju kraftigt i riskzonen, haha :P
Näe nu ska vi se en film, skönt att jag har Richard här som pysslar om mig när jag är sjuk:)


Allas vår älskade Kräk-Eva!

Mig kan ni ju kalla Kräk-Stina då, haha, tur jag kan ha humor i allt detta iaf:)

Kommentarer
Postat av: secretstyle

hej! jag har startat en ny blogg som mestadels kommer handla om fashion & modeller, men kommer aldrig bli någon vanlig "modeblogg" skulle vara kul med lite besökare, intresse och feedback!:)

http://secretstyle.blogg.se

2009-11-11 @ 19:07:42
URL: http://secretstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0