Movies!

Ja, jag älskar att se film, särskilt bra filmer!
Igår såg vi Paranormal Activity den där nya skräckfilmen som tydligen ska vara såå himla bra och läskig.. Jag håller inte med, den var inte så bra och verkligen inte så läskig....vilken besvikelse..
Har dock sett lite andra bra filmer på senaste, "gamla" godingar som Jalla Jalla, Pappa Polis och Farligt förflutet.. Såg även en av mina favoritfilmer igår, nämligen She's the man, hur bra som helst! Man skrattar hela tiden!
Så ja, jag älskar film, men är det nåt jag hatar så är det huvudvärk..blä...Har det ofta, alldeles för ofta... Vanligtvis börjar man känna av den mot eftermiddagen, men imorse vaknade jag av den!! Inte trevligt...
Näe nu ska jag kila, det är ju tisdag och serie-kväll:) Ugly Betty, DH, Avenyn!

Trailern är ju läskigare än själva filmen, haha! :P

Kommentarer
Postat av: Linnsan

Det värsta med denna kväll är dock krocken mellan AA & DH :P Miss i planeringen där..



Kram!

2009-11-10 @ 21:24:50
Postat av: stina

Joo jag håller med! Men jag brukar se AA på Svtplay:)

kram

2009-11-11 @ 09:05:30
URL: http://canadagoosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0