Helgen..

Ja, nu var helgen och lovet över, buhu:( Menmen... I fredags åt vi iaf med Sandra o Hanna, vi hämtade mat på Afrodite, smaskens! Sen blev det lugn hemmakväll med film osv:)
Igår åt vi middag på Backis sen blev det party hos Pontus, trevligt att även Moa o Daniel kom till Arvids på besök:) Orkade dock inte ända till Lappis så det blev tidig hemgång och trängsel i min minietta :P men hann ändå spana in några outfits, vissa har ju fantasi och gör nåt kul, men det är mycket samma lika som varje år..tjejer klär sig så lite som möjligt och ofta till nasty nurse eller french maid osv. Ska man inte klä ut sig till något läskigt på halloween? näe jag har nog missuppfattat allt.. Hehe
Well well..Idag har vi inte gjort så mycket, eller jo förresten, vi gick en långprommis!!! Jaa, im suprised alltså.. Låg o kollade på Biggest loser och så fick vi för oss att vara hurtiga.. Så rundan gick från mig, till dollar, till backis, till konsum och sen tillbaka till mig igen, långrundan alltså! :)
Nu har vi just sett film o gottat oss med allt snask vi lyckades få med oss från dollar och konsum, blir tidig kväll ikväll så man är pigg till skolan imorrn:)

Ps. Om ni undrar vilka "vi" är så är det Jag och Richard. Ds ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0