HEJ, JAG LEVER!

Jaa jag lever faktiskt, har bara inte orkat uppdatera :P
Sååå vad har hänt sen förra lördagen då?
jo en hel del har hunnit hända denna vecka faktiskt!
  • Har skaffat kisse
  • Fått en ny lgnhet, fiin tvåa, flyttar 1 jan
  • Har sett den tredje Stig Larsson-filmen, SÅÅÅ BRA!
Okej, det kanske inte var så mycket ändå..? Men stora grejer iaf, iaf dom två första :P
Kan knappt sova om nätterna för ja ligger o planerar flytten in i minsta detalj, är så glad o längtar så mycket! Så igår tog jag ett piller så jag skulle kunna sova, men då kunde jag ju knappt vakna, och har varit så trött hela dagen, det är nackdelen :P Så nu sitter jag här, skittrött, funderar på vad som händer ikväll? Känns inte som man orkar fara ut o festa då man är så trött, plus att Ja o Richard har en pakt om att vara nykter en hel månad, fast den pakten bröt ju Richard igår iofs, det höll alltså 6 dagar för honom?? Dålig självdisciplin må jag säga..
Nej nu kom kissen o ville gosa så ska ge henne lite kärlek sen bestämma mig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0