Snart jullov!

Nu är det bara 1 dag kvar tills det är jullov, lovely! Är som sista rycket nu med prov och uppgifter, sen är det lov och då ska jag bara chilla! eller nej justja, ska ju jobba o flytta också:) Men ska hinna vila och hitta på massa skojiga saker också:)
Förövrigt händer det inte mycket, har jobbat i helgen och sådär..Sen har jag fått umgås med några av mina gulliga syskonbarn i helgen också:)
Sen så har ju Jörgen brutit benen, jo precis, benen....båda lårbenen är av, men dom opererade inatt o sätter märgspik i slute på veckan så snart är han lagad och back on track! :) Han låter då rätt positiv när man prata me han, men det kanske beror på alla lustiga saker han får i sig där på sjukan? haha, nej men det är som obehagligt när sånt här händer...
Nu ska jag sätta mig o jobba med en uppgift om diabetes, Moster Ingeborg heter uppgiften, gulligt må jag säga :P undra om det är Anneli som är hjärnan bakom?
Cya later


Krya på dig så ses vi snart:)



Kommentarer
Postat av: Sandra

Då kan du lära mig allt om diabetes sen! :P

2009-12-15 @ 21:47:21
Postat av: idapee

hahaha, vi hade också Ingeborg! Kul att dom har gamla uppgifter. :)

2009-12-16 @ 11:10:56
Postat av: idapee

Haha, vi hade också Ingeborg! Dom kör med gamla uppg. :)

2009-12-16 @ 11:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0