Snart äre jul!

Jo, snart är det jul, har absolut ingen julstämning, inte ens pyttelite... Beror nog på att jag inte har pyntat något här hemma, men känns inte som jag orkar pynta när jag ändå ska börja packa... Blir ju flytt kring nyår så..
Och kommer nog inte hinna få någon julstämning i år ändå eftersom jag ska jobba 23,24,25. Men det är ju bra, då får man ju pengar, synd bara att jag fick den absolut sämsta turen på julafton... 11.45-21.15, hade ju varit bättre att jobba 7-16 eller nåt, då hade man ju hunnit vara med på allt, men nu missar man allt istället... Menmen man tjänar ju mycket pengar dom där dagarna:)
Är ledig idag, och det är ju bra så man kan vila upp sig innan helgen för då blir det jobb jobb jobb.. Blir lite mycket jobb nu, men man får tänka på pengarna.. Sen är det ju liks jullov snart, tror vi bara går skola tre dagar nästa vecka eller nåt:) Ska bli såå skönt att få vila upp sig och fira nyår och flytta osv. Längtar sjukt mycket!! :)
Nä nu ska jag ta tag i livet och dagen...

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Känner samma här, det är noll. Fast det kan bero på att ingen snö finns ute.

2009-12-10 @ 13:07:48
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0