Jobb...

Japp, idag blir det jobb.. var inte direkt jättepeppad men det får gå.. Sen är jag ju ledig 6 dagar innan det drar igång igen:) Händer inte alltför mke annars, hade tänkt kika förbi mamma o barnen en stund innan jobbet, dom skulle visst baka idag;)
Jag o Richard såg en film igår, Zodiac hette den, den var 2h 38min lång, dvs låååååååång..... Den var ju bra men alldeles för lång!! Sen så var slutet riktigt kasst, menmen...
Blir nog en shoppingresa till Piteå med Cissi antingen måndag eller tisdag, köpa lite nyårskläder och någon julklapp:) Har inte köpt en enda klapp än och blir nog inte att köpa så många,.. Var så mycket enklare och billigare när man var liten, då gjorde man massa grejer i skolan som man kunde ge bort, typ en smörkniv man gjort på träslöjden eller en grytlapp man gjort på syslöjden :P
Äre nån som har sett Göta Kanal 3 och vet om den är bra förresten??? Jag vill se den, den går visst på bio nu...kanske det blir ett biobesök någon dag framöver, är ju liks så mysigt:)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

uppdatera tycker jag ;)

2010-01-02 @ 22:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0