Bloggtorka?????

Hej, jo jag vet att jag har världens tråkigaste blogg, men jag har faktiskt inte tid att blogga! Har fullt upp med att vara lat! hehe.. Näe men skämt på sidor, har verkligen inte orkat, eller så är det inte heller jag hade i princip glömt bort att jag hade en blogg tills min lärare idag sa att hon varit in och läst lite på den... Då slog det mig "justja, jag har ju en blogg".. Stackars min blogg egentligen, som är både bortglömd och tråkig....

Hursom.. jag har ju P-stav, och igår läste jag för första gången om biverkningarna av P-stav, gick så snabbt när jag skulle sätta in den så jag hann liksom inte forska i det så mycket.. I alla fall, har ju ofta huvudvärk o sådär, så funderar lite om det kan bero på staven?? (1 av 10 får huvudvärk av P-stav) Men nu har jag som fått för mig att alla mina krämpor beror på staven och att jag måste ta ut den snabbt som tusan så jag inte blir trasig för alltid! Så kollade då även upp hur man tar ut staven och hur går det till då?
Jo, man bedövas sen snittar dom med skalpell och LIRKAR ut den!!!!!
Inte bara att det lät som världens läskigaste grej, läste även på massa forum om massa skräckexempel då bedövningen inte verkat, inte verkat så snabbt som de trodde osv och att man då känt när de snittat upp och lirkat och att detta tagit galet ont! Vet ju även att bedövningssprutan tar väldigt ont, det fick jag ju prova på när jag satte in den..
Hur som helst, har världens beslutsångest nu.. Vill inte ta ut, inte ha kvar, vill bara trycka på ångra-knappen helt enkelt...

Oj vilken lång utläggning det blev, men det var säkert väldigt spännande läsning, right? haha

Kommentarer
Postat av: linnea

jag fick typ 6 bedövningssprutor när jag skulle byta stav och det tog sjuukt ont. sen var det jätteobehagligt då hon skulle ta ut staven :P

2009-12-21 @ 00:15:59
URL: http://linnealindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0